ثمره ی عشق منو هادی جونم

11 هفته و 1 روز

1394/11/3 16:59
نویسنده : مامان وبابا
119 بازدید
اشتراک گذاری

فندق کوچولو عزیزم سلام

11هفتگیت هم سالم و سلامت با هم دیگه پشت سر گذاشتیم و من

خیلی حس خوبی دارم...

 اگر چه دو روزی بود که به خاطر حالتهای عجیب و غریبم نمیتونستم

درست غذا بخورم و همش گرسنه  بودم و ضعف کرده بودم اما امروز ظهر

خونه مامانی بالاخره تونستم ناهار  بخورم و خوشحالم که شما هم سیر شدی...

قربونت برم مامانی

29 دی رفتم دکتر خانم دکتر مهربونت واست غربالگری نوشت این هفته

یا هفته دیگه با بابایی هادی باهم دیگه میریم  سونوی غربالگری شما رو

انجام بدیم تا از سالم بودن میوه ی دلم اطمینان پیدا کنیم خدا رو شکر

استرس ندارم... بیشتر هیجان و خوشحالیه فکر کنم... الحمدلله

جیگر مامان شما الان 5 سانتی متر هستی...هفته 8 که بودم همش

میگفتم کی میشه برسم به هفته دوازده و الان خیلی خوشحالم که وارد

هفته دوازده شدم... قربونت برم خیلی مراقب خودت باش و برای مامان

هم دعا کن...   تو فقط نه ماه مهمون دل منی و من باید حسابی از  این

فرصت استفاده کنم و مراقبت باشم

نفسم بااینکه هنوز جنسیتت مشخص نیست کلی لباس های خوشمل

خوشمل خریدیم واست که روزی 5-6 بار با خاله ها میریزیم بیرون و

نگاش میکنیم و قربون صدقت میریم

انشاالله سر فرصت عکساشو واسه تو فندوق بلا میزارم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان کورش
3 بهمن 94 17:01
عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان سعیده
12 بهمن 94 10:42
مبارکه مامان و بابای فندق کوچولو انشاالله به سلامتی به دنیا میاد و نامدار میشه برای پدر و مادرش
مامان وبابا
پاسخ
مرسی خانمی