ثمره ی عشق منو هادی جونم

32هفتگی و انتخاب اسم گل پسری

1395/3/29 10:25
نویسنده : مامان وبابا
248 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سلام


 32 هفتگیت مبارک


وایی چقدر بزرگ شدی فدات بشم ....
دلم داره برای دیدن دستای کوچولوت ضعف میره...
از بس تصور کردم چه شکلی هستی خسته شدم دیگه....
همش حس می کنم خیلی شبیه بابایی هستی...
چون من عاشق بابایی هستم   بغلقلب
تازه تو این هفته ناخن های دست و پاهات هم درومده...
بعضی ها هم تو این هفته مو درمیارن...
پسملی کچل نباشی هااااااقهقهه
این روزا شکم مامانی کلی تپل تر شده....
بابا میگه شبیه کپسولهابرو
یه شکم گرد و تپلی  خنده
حس می کنم یه روز دلم برای تکون تکونات تنگ بشه....
واسه تنهایی و سکوتی که باهم داشتیم..
تازگی ها شیطنت هات خیلی بیشتر شدن طوری که تکون هاتو از روی لباس هم می بینم و لذت میبرم که تو هستی


میدونی دنیای مامانی شدی ؟ فدای اون کش قوست بشم عزیزمبغل


امروز 32 هفته شدی .فقط 7 هفته ی دیگه به اومدنت مونده و من طاقتم تموم شده .
جگرگوشه ی  من حتما تو هم خیلی هیجان داری که زودتر به این دنیا بیای و با اومدنت همه جارو قشنگ کنی.
فرشته ی من تو بهترین معجزه ی خدایی واسه عشقمونمحبت

و اما انتخاب اسم قشنگت...خجالت


عزیزدلم انتخاب اسم شما چه قدر کار سختیه
نمیدونیم خودت هم از این اسمی که برات انتخاب کردیم خوشت میاد یانه
از خدا میخوام مارا توی این مورد که همون انتخاب اسم خوب برای فرزنده کمک کنه
دیشب که بابا هادی سر سفره افطار میکردن با خاله ها و مامانی نصرت اسم های انتخابی رو تو کاغذ نوشتیم

و بین قران گذاشتیم اولین بار تا خاله قران رو باز کرد اسم قشنگت بین همون صفحه بود  سه بار امتحان کردیم

که 2مرتبه محمد طاها و یه مرتبه محمد یاسین اومد اخه اسم های انتخابی شما قند عسلی محمد طاها و

محمد یاسین و امیر محمد بود ...عزیزم محمد طاهای قشنگم اسم محمد طاها انتخاب شد
عزيزم هم من و هم بابا هادی اسمتو خيلي دوست داريم ايشالله خودت  هم از اين اسم خوشت بياد


الان دیگه شما واسه خودت اسم داریییییی  قلب


دوست دارم محمد طاهای من ...


معنای اسم محمد طاهابوس
طاها بیستمین سوره قران کریم ودارای صدو سی پنج آیه
طاها در لغت به معنی محمد می باشد وهمچنین بر حسب روایتی در معانی الاخبار آمده یعنی طالب حق وهدایت کننده



پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آینده
29 خرداد 95 10:52
سلام. به قول ما آذریا آدلی سانلی بویوسون خدا محمد طاهای نازتو برات حفظش کنه
مامان وبابا
پاسخ
مرسی گلم
عاطفه گلی
3 تیر 95 21:01
سلام خداروشکرعزیزم که قراره مامان بشی...ان شاالله به سلامتی وخوشی به دنیابیاد التماس دعاداریم عزیزم...
مامان وبابا
پاسخ
مرسی از شما عزیزم