ثمره ی عشق منو هادی جونم

شمارش معکوس هفته های منو پسری

1395/4/28 19:02
نویسنده : مامان وبابا
144 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان سلام

دیگه چیزی نمونده که بیای
نمیدونی چقدر خوشحالم
چند روز پیش  رفتم دکتر و اخرین سونوگرافی رو انجام دادم وضعیتت سفالیک بود و اماده واسه زایمان طبیعیخسته

لباسهای مخصوص بیمارستانت رو شستیم و این هم عکسشخجالت

ساک بیمارستانم با مامان جون و خاله بستیم

و فقط منتظرم که تو بیای
همه چی حاضر و اماده واسه اومدن عزیزدلم
قربونت بشم

این دو هفته هم مراقب خودت باش

خدا هم کمکمون میکنه مثل همیشه
بی صبرانه منتظر اومدنتیم

بازهم دوس دارم زمان زودتر و زودتر بگذره تا بغلت کنم

قند عسلم دلم یهو بهونه ات رو گرفت...

میخواهمت همچو ماهی که گرفتار و دچار آب است

عزیزدل مامان،شما و بابایی همه زندگی من هستید خیلی دوستون دارم باهمه وجودم عاشقتونم

پسرکوچولوی مهربون و نازم دلم میخواد زودی بیای پیشم،بغلت کنم،نازت کنم،همش قربون صدقه ات برم هرچند

 

همین حالاشم قربون صدقه ات میرم :) آخه تو زندگی و نفس منی البته بعد از بابایی آخه من بابات رو خیلی

خیلی خیلی زیاد دوست دارم خیلی مهربونه و قلب بزرگی داره و خیلی زیاد هوای منو داره با همه وجودم دوسش

دارم و همیشه گفتم و بازم میگم آرزومه شبیه بابات بشی مامان فدات بشه پسر خوب و مهربونم خیلی دوست دارم

محبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)