ثمره ی عشق منو هادی جونم

شش هفته و 4 روز... دومین روز زمستون94

1394/10/2 11:39
نویسنده : مامان وبابا
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مادر  بالاخره امروز رفتم سونو با همه استرسی که قبلش داشتم

ولی همه چی خوب بود دکتر بهم گفت که قلبت تشکیل شده وبا این خبر خوب ضربان قلب منو تنظیم کرد.محبت

 چقدر آرررررروم شدم بوسانگار دنیا رو بهم دادن دلم میخواست  همه سکوت کنن و من ساعت ها فقط به  صدای دلنواز قلب کوچیک و مهربونت گوش بدم اما دکتر گفت فعلا زوده متنظر

عزیزکم  امروز 3 میلیمتر بودی تو این چند وقته تو خیلی خوب داری رشد میکنی

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

خاله
5 دی 94 17:24
سلام خاله وبلاگتون چقدر زیباست خواهرزاده من تو جشنواره شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین عدد 17 را به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنین خیلی ممنون
نقاش کوچولو
7 دی 94 1:29
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین