ثمره ی عشق منو هادی جونم

8هفته و 5 روز

1394/10/17 18:19
نویسنده : مامان وبابا
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان بابا..............جطوری عشقمون؟؟؟؟؟

مامان این روزا حس خاصی داره همش مراقب شماست....یه حسی که خیلی شیرینه و همون اندازه پر استرس

این روزا بدحالم حالت تهوع و احساس سیری و  حساس شدن به بوی خونه ی خودمون وکلا ویاااااار...فقط مدتی که خونه ی مامانی هستم کنار همه خیلی خوش میگذره و میتونم چیزی بخورم

3شنبه 15 دی رفتم پیش خانم دکترت خانم فرهبد همه چی خداروشکر خوب و عالی بود

مامانی هر روز هزار بار ناخداگاه نازت میکنه ....

بعضی وقتا یهویی باهات حرف میزنه

و روزی چندین بار تو رو به خدا میسپاره که همیشه حافظت باشه...این جوری دلش قرص میشه

گاهی اوقات وجودتو تو بغلش حس میکنه

مثل همین امروز که یهو تو دلم حست کردم و صلوات فرستادم و به خاله ها و مامانی نشونت دادم و کلی ذوق کردن

مامانی دیگه داره مادر میشه.........

totalgifs.com candied gif gif 51.gif

ودر آخر هم میگه

خدای مهربون هوای همه ی نی نی ها رو داشته باش

خدایا بخاطر همه چی شکرت بخاطر وجود بابای مهربون نی نیم شکرت که از همه نظر عالیه و خیلی از دستش راضی هستم خدایا خودت ازش راضی باش

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آیدا
17 دی 94 20:57
قدراین روزای قشنگ رو بدونین روزای سختی هستن ولی خیلی زودم می گذرن ودلتنگشون میشین