ثمره ی عشق منو هادی جونم

حرف دل مامان و بابا

1394/10/2 11:32
نویسنده : مامان وبابا
71 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی ما دردانه ی ما

این وبلاگو خاله واست ساخته و حالا من خاطرات قشنگمون از روز اول که تو دل مامانی اومدی واست مینویسم تا وقتی ایشالله بزرگ شدی بخونی

خیلی حرف دارم برای نوشتن اینجا از خاطراتت مینویسیم... خاطرات روزهایی که با ذوق منتظر اومدنت هستیم ... خاطرات روزهایی که با ذوق منتظر بزرگ شدنت هستیم ****من بابات عاشقتیم عزیزم****

کودک من تو آمدی و نام زیبای مادر را بر من نهادی،تو همان عروسک زیبایی هستی که از کودکی آرزوی مادریش را داشتم.برایت از با تو بودن می نویسم تا بدانی با آمدنت من دوباره متولد شدم و لحظه لحظه با تو بزرگ خواهم شد و زندگی را از نو با تو و از نگاه تو تجربه خواهم کرد و برای دل خودم مینویسم تا با بیاد آوردن خاطرات سبزمان تنگ نشود و بیقرارت نباشد و بداند که وجود تو مایه سبزی و روشنی روزگار جوانی ما بود. دوست دارم بدانی تمام شادی های دنیا را برای تو می خواهم و تا ابد عاشقت خواهم بود

متفکرکوچولوی قشنگ من هنوز اسم نداره اخه هنوز پرنس یا پرنسس بودنش معلوم نیست متفکر البته فرقی نداره عزیزم در هر صورت تو چشم و چراغ خونمونی. تک گل باغ زندگیمونی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

افزایش نظرات وبلاگ
18 مهر 95 21:50
با سلام... حتماً شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره... از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا و گوگل بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و ... یه سری به ما بزنید و وبلاگ خود را به تمام دنیا معرفی کنید