ثمره ی عشق منو هادی جونم

14هفته و دوروز (اولین ولنتاین منو همسری)

1394/11/25 11:28
نویسنده : مامان وبابا
281 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان و بابا سلام

حالا 14 هفته ت تموم شده محبت

ازین روزا بگم برات اولا باباییت چهارشنبه شب حلیم  نذری داشت که خونه

مامان بزرگ بابایی با اتیش پختیم و همه ی فامیلا جمع بودیم فوق العاده خوش

گذشت.

دوما فرداشبش رفتیم عروسی پسر عمه بابایی اونجا هم خیلی خوش گذشت

سوما هم همچنان مامانیت بدحاله و حالش به هم میخورهتعجب

امروز اولین ولنتاین منو باباییه محبت

 امروز رو به اسم روز عشاق نام گذاري كردن يعني روزي كه به هر كي دوستش داري عشق بورزي و محبتت را با يه هديه كوچيك يا يه بوسه تقديمش كني

اول از همه به همسر گلم تاج سرم و عشق زندگيم تبريك ميگم

براي دو فرشته

باباییت بهترین بابای دنیاست واسه تو و عزیزترینه واسه من محبت

الهی فداش شم که تو هر شرایطی اول به راحتی و علاقه من توجه میکنه و تمامی سختیا رو به جون میخرهبوس

عسل آقای نازنینم عاشقانه دوستت دارم، ازت ممنونم که همیشه حواست بهم

هست و همه تلاشتو واسه راحتیم میکنی...  ولنتاینت مبارکبوس

الهی خدا نگهدارت باشه جون منزیبا

بعد از همسر گلم به شما كوچولوي نازنينم تبريك ميگم بله به شما عشقم درسته كه نميبينمت ولي حس بودنت برام دلگرميه

ني ني ناز در حال تبريك گفتن ولنتاين

جون دلم میدونی چرا خدا تو و بابا هادی رو بهم داده ؟ ؟ ؟ تا روزی هزااااار بار

شکرش کنم

فندوق کوچولوی ما بی صبرانه منتظر اومدنتیم مراقب خودت باشخجالت
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)