ثمره ی عشق منو هادی جونم

اولین سالگرد عقدمووووون

1394/12/3 14:30
نویسنده : مامان وبابا
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام قند عسل مامانی الهی قربونت برم که روز به روز داری منو بابای رو

منتظر تر میکنی

دیروز رفتم پیش خانم دکتر صدای قلب کوچولوت که مثل گنجشک میزد رو شنیدم

الهی مامان فدای خودتو قلبت بشه

برگ گلم صدای قلبت ضربان قلبمو تنظیم کردمحبت

دلم میخواست همه ساکت بشن و ثانیه ها نگذره تا من ساعت ها صدای دلنواز

قلب نی نی کوچولومو بشنومبوس

عزیز دلم همزمان با سالگرد عقد مامان بابایی صدای قلب ثمره عشقمونو شنیدن

میدونی یعنی چی؟؟؟؟؟/

یعنی خوشبختی محض یعنی خوشحااااااالی خدایااااا شکرت

 یک سال پیش در همچین روزی من وعشقم ازدواج کردیم ، با عشق ، عشقی‌ که

تا امروز یک کوچولو هم ازش کم نشده ،

هادی جونم ازت ممنونم به خاطر وجود خودت، ممنونم به خاطر آرامشی که در

زندگی بهم دادی و ازت ممنونم

به خاطر اینکه همیشه همدم و همراهم بودی، صبر کردی توی ناصبریهام و تلاش

کردی برای خوشبختیم.

از اینکه اقا هادیمو  دارم بی‌ نهایت خوشحالم ،، خدایا این عشق رو پایدار نگهدار ،

همسری منو همیشه سلامت حفظ کن ،

خدایا برای داشتن این عشق هزاران بار شکرت می‌کنم ، خدایا ما رو تاا آخر عمر

کنار هم حفظ کن ،

گل نازم یک سال از زندگی مشترکمون میگذره؛

 توی این سالها چیزهای زیادی ازت یاد گرفتم بهم یاد دادی که ببینم و آگاه باشم ،

بهم یاد دادی که مهر بورزم و توقع نداشته باشم،

 بهم یاد دادی که تلاش کنم و زود خسته نشم، بهم یاد دادی که صبر کنم و

گلایه نکنم و بهترین رفیق تنهایی هام بودی.

وقتی خوشحال بودم تو بودی که با خنده هام میخندیدی و شادیم رو تحسین

میکردی و در لحظات غم و اندوهم

دستهای گرمت روی شونه هام بهم آرامش میداد. به حرفهام گوش میدادی و

سنگ صبورم بودی

همه تلاشت برای به ثمر رسیدن آرزویهای ریز و درشتم بود و به حق تلاش زیبایی

بود.

از خدایی که آگاه به دلهاس میخوام که تو رو برام نگه داره

 

آنگاه که از گذشته دور میشویم

هر لحظه زندگی آغازی دوباره است

در ثانیه های بودنت میمانم    در فصل شکست خوردنت میمانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد

تا لحظه ی دل سپردنت میمانم و دوستت دارم

سالگرد عقدمون مبارک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

امیدوارم همه آدمها مثل ومنو هادی جونم در کنار هم احساس آرامش کنن و

زندگی هاشون پر از خوبی و خوشی باشه...

پسندها (2)

نظرات (1)

مدیر وبلاگ
3 اسفند 94 15:23
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir